Brief
DOT RO TRACKING
 

Coca-Cola Brrr

Brrr effect: the sounds you make when something is icy cold. It's the involuntary shudder that you can't help giving in to. It's a burst of energy that elevates your mood and sustains you. It's an infectious, irreversible wave of upliftment... In short, it's a spontaneous reaction to drinking Coke, one that you just can't help sharing. It's ice-cold refreshment that uplifts body and soul. (Coca-Cola South Africa Facebook page).

Campania Coca-Cola Brrr a fost lansata anul trecut pe plan international, implementata in mai multe tari de pe diverse continente, pentru ca in acest an sa ajunga si la noi. Dincolo de TV si panourile OOH pe care le vedem deja prin tot orasul, MRM Worldwide a lansat ieri si componenta online care sustine promotia la nivel de retail.

Picture_7.jpg

Campanie: Brrr Mania
Brand: Coca-Cola
Client: Coca-Cola Romania
Agentie: MRM Worldwide

Momentan pe site exista doar formularul pentru promotie, premiile, o sticla care sare la click si niste cuburi de gheata care tresar la mouse-over. Totusi se pare ca vor fi ceva surprize in curand.
Ceea ce sper sa se intample, pentru ca e un concept creativ care te poate ajuta sa faci multe demente; cum s-a intamplat anul trecut in Turcia :). E adevarat ca e si alta piata si alt consumator acolo, poate mai deschis la techy stuff si mai participativ decat la noi.