Brief
DOT RO TRACKING
Brief » Campanii » Campanii
 

Campanii

Quickie-uri

> Orange lanseaza maine o campanie inedita de reduceri pentru magazinul online, reduceri aplicate in functie de temperatura exterioara. Fiecare grad care depăşeşte 25°C reprezintă o reducere de 1%. Mai multe detalii ne da Marius Pahomi.

> Google si Banca Transilvania dau startul programului "Prietenul Google", un parteneriat prin care Google ofera un voucher test Adwords clientilor IMM ai bancii. Un mod foarte destept de promovare si targetare; vorba lui Sergiu, "cand toti se bat Google castiga".

> A mai ramas o singura zi din campania de strangere de fonduri 2% din impozitul de venit pentru "Inima Copiilor", "probabil campania sociala cu cea mai mare expunere din ultima perioada" si pentru care Manafu lanseaza un last call-to-action.

Algida. Iubeste inghetata.

DDB comunica lansarea Algida pentru Unilever, cu o campanie integrata si adaptata integral, exceptie facand probabil doar componenta de BTL. La fel de adaptat este si site-ul de brand, Iubeste Inghetata, o replica a unor site-uri din alte tari, dupa cum se poate vedea aici.

algida.jpg

Proiect: site de prezentare Algida - Iubeste Inghetata
Brand: Algida
Client: Unilever
Agentii (pentru adaptare): DDB, Fishtank Branding

Nu spunem ca e rau sau bine, doar ca e adaptat - de catre Fishtank, care ne si prezinta case-study-ul adaptarii :).

Top 5: ce ne "rupe" ochii saptamana aceasta

1. Dacia Sandero Stepway, cu doua exemple: cel de pe 9AM iti ia ochii, cel de pe IqAds nu poate fi inchis pentru ca "x-uletul" se afla sub bannerul Money.ro. O mica demonstratie aici via @RaduCeuca.

dacia1.jpg 2009-07-14_1447.png


2. Skin branding Nestea pe 24 FUN in combinatie cu Maretti sau Heineken. Si skin branding-ul Nestea in general.

nestea_2.jpg nestea_1.png
 

3. Skin branding Lexus pe site-urile business. Nu stiu pe care arata mai "bine": pe Money.ro sau Capital?

lexus1.jpg Picture_2.png


4. Bannerul Heineken Extra Cold, extrem de "sensibil" care acopera flagrant si fara nici o sansa content din site-uri si face unele butoane inutilizabile: Invita, Port.ro.

Picture_9.jpg Picture_10.jpg

5. Locul 5 e la liber :). Just make the logo bigger!

Coca-Cola Brrr

Brrr effect: the sounds you make when something is icy cold. It's the involuntary shudder that you can't help giving in to. It's a burst of energy that elevates your mood and sustains you. It's an infectious, irreversible wave of upliftment... In short, it's a spontaneous reaction to drinking Coke, one that you just can't help sharing. It's ice-cold refreshment that uplifts body and soul. (Coca-Cola South Africa Facebook page).

Campania Coca-Cola Brrr a fost lansata anul trecut pe plan international, implementata in mai multe tari de pe diverse continente, pentru ca in acest an sa ajunga si la noi. Dincolo de TV si panourile OOH pe care le vedem deja prin tot orasul, MRM Worldwide a lansat ieri si componenta online care sustine promotia la nivel de retail.

Picture_7.jpg

Campanie: Brrr Mania
Brand: Coca-Cola
Client: Coca-Cola Romania
Agentie: MRM Worldwide

Momentan pe site exista doar formularul pentru promotie, premiile, o sticla care sare la click si niste cuburi de gheata care tresar la mouse-over. Totusi se pare ca vor fi ceva surprize in curand.
Ceea ce sper sa se intample, pentru ca e un concept creativ care te poate ajuta sa faci multe demente; cum s-a intamplat anul trecut in Turcia :). E adevarat ca e si alta piata si alt consumator acolo, poate mai deschis la techy stuff si mai participativ decat la noi.

Utv challenge pentru tineri si rating

Utv si MBDragan vin cu un challenge, o campanie back-to-back TV-online: I dare U.

Campania se lanseaza oficial la apa maine si presupune sa stai cu ochii in (U)tv din 45 in 45 minute si sa notezi videoclipuri castigatoare pe net, pentru puncte. Un concurs cu 5 niveluri, in functie de numarul de puncte acumulate, cu top miza un sejur in Africa de Sud.

Picture_2.jpg

Campanie: I dare U
Brand: Utv
Client: New Trend Media (Utv)
Agentie: MBDragan

La nivel de premii si parteneriate, no comment, super tare: vouchere H2O, abonamente Coke Live Peninsula, sedinte de tir la poligonul UTI, week-enduri la munte all inclusive (24-FUN), experiente extreme alaturi de Romania Gorj Aventura.

Executie, doar un comentariu mic: buton de "sound off" undeva vizibil, pentru ca nu vad greierii sa ii fac sa taca :)

Evolutia participantilor poate fi urmarita "live" pe homepage, covorul verde, pentru cei interesati de rezultate si eficienta. E interesant de vazut daca acest tandem TV-web functioneaza si daca online-ul e in stare sa creasca ratinguri TV.