Brief
DOT RO TRACKING
Brief » Diverse » Diverse
 

Diverse

Community BrandTailors si brandingul digital

Dupa patru ani de la crearea brandului Metropotam de catre Brandient, BrandTailors "inoveaza" in Romania si lanseaza Community BrandTailors, asumandu-si rolul de pionieri in branding digital.

Servicii oferite: audit, platforma de brand, management de brand, arhitectura de brand, platforma de comunicare, structura si arhitectura a informatiei website-ului, definire functionalitati si specificatii tehnice ale website-ului, definire a indicatorilor de performanta si modalitati de masurare a acestora, monitorizare si raportare ale rezultatelor si optimizarea comunicarii, briefing planificare online media, identitate verbala si retorica de brand, identitate vizuala, webdesign si copywriting.

Picture_1.jpg

Previziunile lor, conform unui "business plan gandit pana in cel mai mic detaliu", sunt optimiste, prefigurand o cifra de afaceri de 250.000 euro in 2010. Avand insa in vedere numarul generos de proiecte de branding digital pe care le au in derulare, inclusiv dezvoltarea celui mai complex brand digital romanesc, care urmeaza sa fie lansat la sfarsitul acestui an, poate stiu mai bine ce poate pravalia lor.

Eu imi permit o urma de indoiala din mai multe rationamente:
  • daca e sa luam ca target antreprenorii sau publisherii si cei care ofera servicii online, in momentul de fata se incearca o monetizare a produselor si serviciilor, nu e momentul de investitii, ci e o lupta pentru supravietuire si iesire decenta din criza.
  • daca e sa luam marile trusturi de media sau angels care investesc in online, pe de o parte acestia au furnizori si conexiuni in mare parte prestabilite, pe de alta parte sunt mai destepti decat media si se uita la experienta, expertiza, referinte (sper).
  • iar daca luam in calcul companiile care vor sa intre cu brandurile lor online, investitiile de marketing in zona aceasta sunt minuscule, mai ales cand toti sunt obisnuiti sa faca o campanie integrata cu 5.000 EUR si sa cumpere bannere super ieftine la kilogram.
In plus, echipa lor de start va trebui sa demonstreze intai expertiza clara in ambele domenii, branding si digital:
  • Monica Dumitriu - pana de curand Brand Consultant BrandTailors cu o experienta de 2 ani in branding dar/si necunoscuta in online. Twitter.
  • David Stroe - doar de doua luni cooptat in echipa CBT, in pozitia de Creative Director, remarcandu-se pana acum prin proiectul OrasulSUCEAVA. Twitter. Blog.
  • Monica Mircea - ex-Account Manager Kinecto, cooptata in echipa CBT de doua luni, cu experienta in online, dar necunsocuta in marketing si branding. Twitter.
Nu se poate spune ca nu dau credit unor tineri care ar compensa lipsa de experienta cu entuziasmul, dar nivelul la care vor sa joace, declarat, implica mult mai mult decat entuziasm.
All in all, putem spune fara doar si poate ca Grupul McCann "si-a facut plinul" de digital, de la PR, la interactive, branding, samd.

Publicitate video. Pe Trilulilu.

Trilulilu lanseaza astazi oficial platforma de publicitate video, despre ale carei avantaje, de la targetare pana la crearea propriei reclame, a scris toata lumea (nu merge nici blogsearch nici zelist ca sa dau linkuri :(). Ma intreb insa cati dintre cei care au scris si-au facut cont de advertiser, au intrat si au testat :).

Ne-am jucat putin si noi cu sistemul, si arata cam asa:
e.jpg

Picture_4.jpg

Concluzia e ca ne place. Pentru ca:
  • e simplu si intuitiv, facut pentru to(n)ti advertiserii
  • urmaresti rezultatele in timp real dar mai ales transparent (what you see is what you get, clientul si agentia si toata lumea cu acces vad aceleasi rezultate, acelasi consum de buget si nici adserverul nu da cu virgula)
  • poti modifica datele campaniei on the go, poti sa schimbi textul si sa testezi mai multe variante de "call to action", pentru a maximiza rezultatele
  • nu permite overlayere, skinuri, 3D-uri si alte formate "creative", prin urmare e decent pentru utilizatori (Nenea Crocodilu', te rugam noi sa nu te apuce "creativitatea" :))
Banuiesc ca unii dintre voi credeati ca iar o sa carcotesc. Ei bine, nu. Not this time, but....

Scoala de Bannere Intact Interactive

Da, Intact Interactive lanseaza un program de internship pe perioada verii pentru tinerii carora le e scris in stele ca vor face un milion de euro in acest an :).
O oportunitate pe care nu poti sa o ratezi mai ales daca vrei sa:
  • experimentezi puterea brandurilor online GSP, eok.ro sau Radio Zu
  • iti dezvolti skillurile de interactive (oare cum vine asta?)
  • faci primul milion de euro (al lui Intact cred:))
  • incepi cariera visurilor tale
Multa bafta si spor la vandut bannere de milioane! Mai multe detalii despre aplicatii aici.

Discutii de oameni mari

despre marketingul afiliat pe forumul afiliatilor. Lansat de Bobby Voicu. Mai multe detalii aici sau vedeti cine a mai scris pe subiect aici.

dscn2201.JPG
Sursa foto

Home Delivery Carwash

Intra la categoria Diverse pentru ca nu e vorba despre site, ci despre idee. Geniala din punctul meu de vedere!

BlinkWash este o spalatorie de masini pe genul home delivery - adica vine acasa sau unde ii zici tu si iti spala masina. Cu un site si un logo simpaticute :).

blinkwash.jpeg

In plus, compania ofera o sansa de integrare copiilor din centrele de plasament sau refugiatilor din tarile vecine.