Brief
DOT RO TRACKING
Brief » Festivaluri » Festivaluri
 

Festivaluri

Golden Drum Interactive

Pentru ca s-a definitivat si componenta juriului din acest an la Golden Drum, voila cine va analiza lucrarile inscrise in sectiunea interactive, in cazul in care vreti sa participati:
  • Martin Lange, Managing Director, Argonauten G2, Germania – presedinte
  • Serge Fenenko, Managing Director, Novocortex, Olanda
  • Bogdan Nitu, General Manager & Head of Strategy, Webstyler, Romania
Multa bafta! Call For Entries 2009 is out and available for download.

Internetics Facelift si mai multe detalii

Picture_1.jpg                 
Aflat deja la a noua editie si cu un buget de 120.000 EUR pentru acest an, Internetics isi schimba "fata" si structura, pentru a reveni teoretic in timpurile noastre.

Conform declaratiilor din presa, daca Internetics 2008 s-a desfasurat in jurul eficientei campaniilor online, festivalul de anul acesta promite sa premieze “inteligenta online”, promisiune declinata si in slogan.
Repozitionare ilustrata printr-o noua identitate vizuala, creata de Rusu+Bortun Brand Growers.

Festivalul se adreseaza agentiilor full service, de branding si interactive, diviziilor de online si shop-urilor de design online, va pune accentul pe solutiile de comunicare oferite clientilor in actualul context al pietei si aparent va permite oricarei agentii cu idei inteligente si bine implementate sa castige titlul de Agentia Anului.

Structura detaliata a competitiei o gasiti mai jos:

A. Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare -
top trei cele mai bune executii premiate cu Gold 40 puncte, Silver 30 puncte si Bronze 20 puncte.
  • 1. Automobile produse & servicii
  • 2. Mancare & bautura
  • 3. Cosmetice, produse de infrumusetare, intretinerea sanatatii si medicamente
  • 4. Bunuri durabile 
  • 5. Servicii financiare
  • 6. Calatorii, divertisment, timp liber
  • 7. Retail si comert electronic
  • 8. Publicatii & media
  • 9. Actiuni de caritate, siguranta si sanatate publica, politica
  • 10. Informatii corporate
B. Best Use of - fiecare Best of va primi 10 puncte.
  • 1. Best Use of Viral
  • 2. Best use of Advertising Games
  • 3. Best use of Banners
  • 4. Best use of E-mail marketing
  • 5. Best use of Social Media
C. Campanii interactive - Gold 50 puncte, Silver 40 puncte si Bronze 30 puncte
  • 1. Automobile produse & servicii
  • 2. Mancare & bautura
  • 3. Cosmetice, produse de infrumusetare, intretinerea sanatatii si medicamente
  • 4. Bunuri durabile 
  • 5. Servicii financiare
  • 6. Calatorii, divertisment, timp liber
  • 7. Retail si comert electronic
  • 8. Publicatii & media
  • 9. Actiuni de caritate, siguranta si sanatate publica, politica
  • 10. Informatii corporate
Agentia cu cele mai multe puncte, castiga titlul de Agentia Anului.

Componenta prestigiosului juriu este in curs de definitivare iar criteriile de jurizare fie nu sunt publice, fie nu sunt inca stabilite, dar sunt foarte curioasa sa vad pe ce criterii se masoara inteligenta si creativitatea online :).

Digi Cafe si online advertising awards

In mai putin de cateva minute incepe a 4-a editie Digi Cafe, pe tema Advertising 2.0. si premierea competitiei Best Online Advertising.

Nu are sens sa comentam acum nici calitatea inscrierilor, nici prestanta sau superficialitatea competitiei. Pana la urma ce va ramane in viitor este inca un premiu in portofoliul unor agentii si un plus la credentialul lor, indiferent de contextul competitiei.


Iata si lista de castigatori, putin mai repede poate de premierea oficiala din Loggia. Conform evaluarii juriului:

1. Online ads (inclusiv bannere, pop-up, interstitiale)
Agentia: Tempo Advertising
Proiectul: Campanie online noul AUDI A3

2. Campanii online (inclusiv virale)
Agentia: Next Advertising
Proiectul: Feedback is 50

3. Bannere in format rich media
Agentia: KINECTO
Proiectul: "Tabla" - Banner MBA Romano Canadian

4. Campanii de e-mailing (ads, newslettere)
Agentia: KINECTO
Proiectul: Campanie email MBA Romano Canadian

5. Website-uri (website, microsite-uri, landing page utilizate campaniile online)
Agentia: Mercury360 Communications
Proiectul: Clubul Excelentei - Ursus Trade NTP 2009

6. Aplicatii Interactive (fisiere executabile distribuite online)
Agentia: MB Dragan
Proiectul: The Office Project


Premiile de popularitate, ca urmare a voturilor publicului sunt acordate:


1. Online ads (inclusiv bannere, pop-up, interstitiale)
Agentia: Tempo Advertising
Proiectul: Campanie online noul AUDI A3

2. Campanii online (inclusiv virale)
Agentie: MB Dragan
Proiect: Vanzari 2.0

3. Bannere in format rich media
Agentie: MB Dragan
Proiect: Banner Pagini Aurii

4. Campanii de e-mailing (ads, newslettere)
Agentie: KINECTO
Proiect: Alerta email Tiffosi

5. Website-uri (website, microsite-uri, landing page utilizate campaniile online)
Agentie: Senior Interactive
Proiect: Squish.ro

6. Aplicatii Interactive (fisiere executabile distribuite online)
Agentie: MB Dragan
Proiect: The Office Project

Mai multe detalii despre competitie gasiti aici.

Cannes Predictions 2.0

O veste foarte buna pe ziua de azi. Anul acesta, Cannes Predictions se desfasoara online.

Pentru cine nu stie, Cannes Prediction este un eveniment anual organizat de Leo Burnett, un concurs in care sa iti testezi talentul de "critic de creatie" si votezi dintr-o selectie de 50 de spoturi, 20 care au cele mai mari sanse sa castige la Cannes, pe puncte de Gold, Silver, Bronze, Grand Prix. Asta pe scurt. Regulamentul complet il veti gasi pe site.

Picture_3.jpg

Si cateva tips and tricks care teoretic iti maresc sansele sa scorezi mai mult:
  • cauta putin pe net si vezi ce spoturi au castigat si au fost nominalizate la festivalurile de creatie din ultimul an, pentru ca e foarte posibil sa castige din nou: Golden Drum, Epica, Eurobest, ...
  • analizeaza categoriile de inscriere pentru sectiunea Film Lions - cu cat vei selecta spoturi din mai multe categorii, cu atat e posibil sa creasca sansele/punctele. De exemplu in Entertainment & Leisure se produc mai multe spoturi misto decat in alte categorii; dar daca ai ales 4 de aici, e clar ca doar 3 pot sa ia premiu, dintre care doar unul cu potential de gold. Asa ca selecteaza, rafineaza si verifica sa ai ceva bifat si in categoria Household, ca acolo sigur vei marca puncte :).
  • oricat de misto e un spot, daca "s-a mai facut" ceva pe ideea respectiva, nu are sanse
  • spoturile asiatice tot timpul castiga cate ceva. Cu cat sunt mai stupide, cu atat sunt mai valoroase :)
  • P&G de obicei castiga ceva ca sa fie "motivati" sa gandeasca mai creativ
  • daca s-a discut foarte mult despre un spot in ultima perioada, inseamna ca e candidat la Grand Prix
Asta e asa, ca la loto :). My advice, have fun si voteaza ce iti place. Macar e un reality check daca ai sau nu stofa de director de creatie.