Brief
DOT RO TRACKING
Brief » Blog
 

Perioada de criza cu promotii se tine: inorout2

Dupa ce ne-au delectat privirile cu trenduri in inorout seria I, Pall Mall produce si "the sequel" cu inourout II. O promotie, de criza, care pune in spate prea mult efort si productie - pentru ca pe cat se vede de la consumatori citire, doar premiile conteaza.

Prin urmare de ce te obosesti sa o imbraci in forme trendy, in flash-uri care se incarca greu, in video-uri integrate pe genul TV show, site-uri complicate care au nevoie de cifru ca sa intelegi "ce trebuie sa fac"?

inout.jpg

Campanie: Inorout 2
Brand: Pall Mall
Client: BAT
Agentie: Ogilvy Interactive?

E simplu o promotie de vanzari. Consumatorii intra pe site doar pentru a castiga, dupa cum am vazut. Nu le pasa de experienta pe care le-o ofera site-ul pentru ca nu e nici un "brand experience" in joc :), e doar experienta de "eu ce trebuie sa fac", "unde introduc codul", "care sunt premiile", "oare castig pe bune" si "uf ce greu se incarca site-ul si nu inteleg nimic din el".
Ar trebui sa inteleg ca Pall Mall e young, trendy, ca e vorba de imaginea brandului... serios vorbind, cati au ramas cu aceasta idee si cati fumeaza Pall Mall pentru ca se simt young and trendy?!

Nu mai bine "keep it simple"? Sau oare cand ii va veni cuiva de pe tigari ideea sa foloseasca intr-un mod "smart" online-ul, pornind de exemplu de la conceptul "Tsigara de dupa"? E prea mult pentru corporatisti...

Quickie-uri

> Orange lanseaza maine o campanie inedita de reduceri pentru magazinul online, reduceri aplicate in functie de temperatura exterioara. Fiecare grad care depăşeşte 25°C reprezintă o reducere de 1%. Mai multe detalii ne da Marius Pahomi.

> Google si Banca Transilvania dau startul programului "Prietenul Google", un parteneriat prin care Google ofera un voucher test Adwords clientilor IMM ai bancii. Un mod foarte destept de promovare si targetare; vorba lui Sergiu, "cand toti se bat Google castiga".

> A mai ramas o singura zi din campania de strangere de fonduri 2% din impozitul de venit pentru "Inima Copiilor", "probabil campania sociala cu cea mai mare expunere din ultima perioada" si pentru care Manafu lanseaza un last call-to-action.

Algida. Iubeste inghetata.

DDB comunica lansarea Algida pentru Unilever, cu o campanie integrata si adaptata integral, exceptie facand probabil doar componenta de BTL. La fel de adaptat este si site-ul de brand, Iubeste Inghetata, o replica a unor site-uri din alte tari, dupa cum se poate vedea aici.

algida.jpg

Proiect: site de prezentare Algida - Iubeste Inghetata
Brand: Algida
Client: Unilever
Agentii (pentru adaptare): DDB, Fishtank Branding

Nu spunem ca e rau sau bine, doar ca e adaptat - de catre Fishtank, care ne si prezinta case-study-ul adaptarii :).

Top 5: ce ne "rupe" ochii saptamana aceasta

1. Dacia Sandero Stepway, cu doua exemple: cel de pe 9AM iti ia ochii, cel de pe IqAds nu poate fi inchis pentru ca "x-uletul" se afla sub bannerul Money.ro. O mica demonstratie aici via @RaduCeuca.

dacia1.jpg 2009-07-14_1447.png


2. Skin branding Nestea pe 24 FUN in combinatie cu Maretti sau Heineken. Si skin branding-ul Nestea in general.

nestea_2.jpg nestea_1.png
 

3. Skin branding Lexus pe site-urile business. Nu stiu pe care arata mai "bine": pe Money.ro sau Capital?

lexus1.jpg Picture_2.png


4. Bannerul Heineken Extra Cold, extrem de "sensibil" care acopera flagrant si fara nici o sansa content din site-uri si face unele butoane inutilizabile: Invita, Port.ro.

Picture_9.jpg Picture_10.jpg

5. Locul 5 e la liber :). Just make the logo bigger!

Coca-Cola Brrr

Brrr effect: the sounds you make when something is icy cold. It's the involuntary shudder that you can't help giving in to. It's a burst of energy that elevates your mood and sustains you. It's an infectious, irreversible wave of upliftment... In short, it's a spontaneous reaction to drinking Coke, one that you just can't help sharing. It's ice-cold refreshment that uplifts body and soul. (Coca-Cola South Africa Facebook page).

Campania Coca-Cola Brrr a fost lansata anul trecut pe plan international, implementata in mai multe tari de pe diverse continente, pentru ca in acest an sa ajunga si la noi. Dincolo de TV si panourile OOH pe care le vedem deja prin tot orasul, MRM Worldwide a lansat ieri si componenta online care sustine promotia la nivel de retail.

Picture_7.jpg

Campanie: Brrr Mania
Brand: Coca-Cola
Client: Coca-Cola Romania
Agentie: MRM Worldwide

Momentan pe site exista doar formularul pentru promotie, premiile, o sticla care sare la click si niste cuburi de gheata care tresar la mouse-over. Totusi se pare ca vor fi ceva surprize in curand.
Ceea ce sper sa se intample, pentru ca e un concept creativ care te poate ajuta sa faci multe demente; cum s-a intamplat anul trecut in Turcia :). E adevarat ca e si alta piata si alt consumator acolo, poate mai deschis la techy stuff si mai participativ decat la noi.