Brief
DOT RO TRACKING
Brief » Blog » Archives » Decembrie 2008
 

Decembrie 2008

Branded SN pentru mamici?

Pampers a demarat o initiativa umanitara la nivel international, 1 pachet = 1 vaccin, prin care la fiecare pachet vandut doneaza 0.07 USD catre UNICEF, ajutand la strangerea de fonduri pentru vaccinuri anti-tetanos ce urmeaza sa fie administrate viitoarelor mamici din tarile in curs de dezvoltare.

Campania ajunge si la noi, unde alaturi de tot ceea ce se intampla in magazine si in mediile clasice de comunicare, avem un site ce se foloseste de cauza respectiva pentru a creea un social network al mamicilor. Motivatia este clara - copilul meu e cel mai bun si cel mai frumos si cel mai destept :).

Campanie: "1 pachet = 1 vaccin"
Client: P&G
Brand: Pampers
Agentie: Saatchi & Saatchi Romania si Kubis Interactive
 
pampers unicef

Nice marketing trick si o ideea care pare desteapta, insa cred ca sufera la nivel de executie. Ar trebui sa ofere mult mai mult mamicilor decat un filmulet si un concurs cu pustiul lor de Craciun. O idee care poate fi exploatata pe termen lung. Intrebarea este daca o vor face si mai ales cum?

Craciun 2.0. sau Bradul UGC

Daca e bal, atunci bal sa fie, si daca e Craciun, nu se poate fara brad. Si in era digitala nu se poate fara un brad digital impodobit pe genul UGC, ca tot ne place acest concept. Nu comentez nici ideea deja prea mult comentata, nici lungimea turnului Eiffel si nici cine s-a bagat la impodobit craci etaje.

Campanie: "Bradul Digital"
Client: Radio 21
Agentie: MRM Partners
 
bradul digital

La o adica, putem spune ca asa ceva nu a vazut tot Parisul :).

Cineva zambeste

Este o noua campanie de strangere de fonduri pentru copii in dificultate. Scopul este sa adune o suma de 100.000 RON in donatii de cate 1 leu, pas cu pas, om cu om, zambet cu zambet.

Campanie: "Cineva Zambeste"
Client: Fundatia Copii in Dificultate (CID)
Agentie: Next Advertising
Ilustrator: Jason Lucero
 
Cineva zambeste

Fiecare copil are o poveste de spus, un zambet de dat, iar sistemul nu e complicat. Si daca epayment e prea mult pentru noi, romanii, macar un telefon am putea incerca - reteaua Romtelecom 0900 900 012 (2 Euro/ apel).

Stresul este un pitic mic si verde (pe creier?)

... sau cel putin asa cred cei de la Romtelecom in noua campanie probabil 'umanitara" antistres. Baietii au vazut ca 57% dintre romani sunt stresati si s-au gandit sa faca ceva in sensul asta. Si cum in online violenta este legala :), ne incurajeaza sa luam la pumni un omulet mic si negru verde care nici macar nu se apara. No fair fight, no clear link with telecom?!!

Campanie: "Stresu' interzis"  - Corporate PR
Client: Romtelecom
Produs: Corporate Romtelecom
Agentie: GMP PR/ Webstyler
 
pitic romtelecom

Mos Craciun pe secrete

Si ca de obicei in perioada Sarbatorilor, Secret Santa devine jocul de societate preferat - la birou, intre prieteni, in familie, tragem biletele, alergam dupa cadouri, incercam sa aflam cine ce cui si ce. Kinecto ne spune acum ca biletelele de hartie sunt demodate - electronic este noul trend. Bineinteles implicand "undercover" sugestia: cumpara cadoul de la Diverta :D.

Campanie: "Secret Santa"
Client: Diverta
Brand: dol.ro
Agentie: Kinecto

secret santa

Oare daca nu ai fost cuminte are filtru si nu te lasa sa te loghezi? Si de ce poarta renul in coarne vreo patru brazi? :)