Brief
DOT RO TRACKING
Brief » Blog » Archives » Noiembrie 2008
 

Noiembrie 2008

Got (UHT) milk?

Tetra pak ne informeaza despre laptele UHT, laptele pur si sigur. Un site de prezentare dragutel menit sa iti livreze informatia de baza intr-un mod simplu si intuitiv. De data asta, flash-ul este bine folosit, pentru toti cei pro si contra :).

Campanie: "UHT, lapte pur si sigur"
Client: Tetra pak
Agentie: Kinecto

uht


CPMuri neconventionale

Dupa febra web 2.0 urmeaza febra "neconventional". E ca un trend si in fiecare anotimp prezentam colectia de sezon... Ei bine, iarna asta se poarta neconventionalul dupa cum mentiona si Magda Zander daca nu ma insel la Web Club, sau Dragos Stanca aici.

Si din seria neconventionalului in online-ul romanesc, dupa incurcatura mixarea de bloguri a lui iLeo cu mixes.ro, urmeaza varianta avansata de rollover banner prin folosirea background-urilor site-urilor.
Cred ca ideea a pornit initial de la Intact cu Tuborg Christmas Brew, dar o regasim si la Boom pentru Nokia. Insa e doar o supozitie - stim cu totii ca in advertising nu se copiaza si ideile apar brusc subit simultan la doua agentii diferite.

zu tuborg

eok noka

Cu siguranta ideea este mai buna si mai putin intrusive decat cea a unui rollover care te scoate din minti, totusi de aici pana la proiecte speciale, neconventionale si care sa faca sens pentru consumator e multisor de muncit. 

Pentru ca pot sa votez

Cam acum doua saptamani a fost lansat votezi.ro, un site care dezbate utilitatea votului in Romania. Pe genul neutru si fara nici o afiliere politica, in fiecare zi site-ul publica un raspuns pro si un raspuns contra votului, in mare parte a "personalitatilor" recunoscute in online si blogosfera :).

Cel mai mult imi place ideea ca nu sustine o cauza sau alta, si aici nu ma refer la o cauza politica, ci la cauza de a vota sau nu. Fiecare vizitator isi poate face o imagine obiectiva si isi poate confirma sau infirma singur optiunea.

votezi

Pe genul "idee desteapta", folosirea bloggarilor ca si "spoke-persons" este o idee de doua ori castigatoare avand in vedere promovarea si traficul pe care le pot genera. Noi votam?

Stil ROManesc

Imi place mult comunicarea ROM pe TV si ceea ce au reusit sa faca "baietii" de la McCann din ciocolatica traditionala a copilariei noastre. Insa ce a facut MRM pe online mi se pare ca e departe, mult prea departe in vremuri trecute, si nu intr-un sens pozitiv. 

Campanie: lansare ROM Dublu
Client: Cadbury Romania
Brand: ROM
Agentie: MRM Partners

rom senzatii tari

Seamana foarte mult cu un spot TV, de fapt e un spot TV, o animatie cap coada, doar ca e o distanta mare de la cap la coada, te plictiseste ingrozitor si dureaza mai bine de 3-4 minute. Mda, secunda de online cred ca e mai ieftina ca la TV :), oare?

Poate de mentionat ca "descarcabilele" pe genul wallpapers, ringtones, etc etc sunt demult de domeniu trecutului pentru "populatia" tanara emancipata din target (1.0 vs 2.0 :)). Iar tata sigur nu are nici o legatura cu tapetu' de calculator....

Aaaa si mai era o intrebare... cum sustine Rom Dublu? Ma refer la dublu, pentru ca la Rom nici nu mai are sens sa ma gandesc!

Cum ajungi de Craciun in Laponia?

Printr-o idee simpatica de la Headvertising si Planurile Financiare pentru Copii de la ING. Si pentru ca totul sa fie de poveste, un ren cumsecade ne face introducerea in lumea lapona, in taramul plin de zapada a lui Mos Craciun.

Campanie: "Cum sa ajungi de Craciun in Laponia"
Client: ING
Produs: Planuri Financiare pentru Copii
Agentie: Headvertising

Renul ING

Formatul de blog permite sa dai cata informatie e nevoie fara sa plictisesti, fara sa te simti in nici un fel deranjat de insistenta cu care iti povestesc despre produs, totul din perspectiva unui ren - ceea ce elimina superioritatea si formalismele caracteristice unei institutii bancare.

V-am spus ca imi place renul? :)