Brief
DOT RO TRACKING
Brief » Blog » Archives » Aprilie 2009
 

Aprilie 2009

Kubis o da pe ulei

si lanseaza campania "Pofta de viata" pentru Floriol. Nimic spectaculos, nimic interesant, dar de asemenea nimic de criticat.

Picture_3.jpg

Campanie: Pofta de viata
Client: Bunge
Brand: Floriol
Agentie: Kubis Interactive (Saatchi)

Prietenii stiu de ce

... pentru ca restul nu prea inteleg. E simplu:

Se ia o bere si i se face rebranding. Arata bine! Arata chiar foarte bine! Incepe si o campanie de comunicare. Normal, in era web 2.0. trebuie sa existe si un site de prezentare. Si uite asa se naste minunatia flash-ului online-ului alcoolic romanesc. Sincer uneori ma intreb: o fi bine, o fi rau pentru consumator?

Care este motivul existentei acestui sait? E sait de prezentare? E o platforma pentru viitoare promotii? Momentan doar una mica si amarata nu imi confirma. De ce ar intra bautorii de bere? De ce exista acest site? Cam multe intrebari existentiale, dar sincer, incerc sa imi dau seama de utilitatea lui.
Nu cred ca sunt multi consumatori care vor sa afle ceva mai multe despre o bere (as in informatii si reclame si ualpeipare). Cei care intra sunt fie competitori, fie agentii, fie "business people"... dar pentru consumatori: zero value. Pot sa imi invit prietenii la bere printr-o gagica? do it once, twice, dead. Vreau sa il vad pe Chivu? once, twice, dead. Asta in cazul in care nu sunt vreo pitzi de pe dorobanti in speranta ca o sa invat totul despre el si o sa dezvolt o super strategie de a-l cuceri povestindu-i despre formula bergenbier din apa, hamei si alte alea. Deci, ce vrea saitul asta de la consumatorul cu berea lui cea de toate zilele?

bergenbier.jpeg

Campanie: site de prezentare Bergenbier
Client: InBev
Brand: Bergenbier
Agentie: iLeo Marketing Interactive