Brief
DOT RO TRACKING
Brief » Blog » Archives » Mai 2009
 

Mai 2009

Shokata se intoarce: in premiera pe blogul lui Nihasa

Si pentru a-i pune in evidenta personalitatea "acida si intepatoare" ii da un background dragut de blog.
Microsite-ul e minimal (adica mai micro decar micro): cu cateva elemente de branding, un mixer de tonuri, wallpapere si atat. Pai, "famelie mare si remuneratie mica... dupa buget".

All in all, MRM a facut bine sa mearga targetat si sa il ia in barca pe Nihasa.
Picture_2.jpg

Campanie: S-a intors Fanta Shokata
Client: Coca-Cola
Brand: Fanta Shokata
Agentie: MRM Worldwide

I am in..

... with brief.ro.

I am out cu Senior Interactive :). Da, dupa o pauza de cateva luni, am decis ca proiectul Brief -  DOT RO TRACKING e prea trendy pentru a fi abandonat din motive de timp. Sper sa ma tin de el de data asta, pana la urmatoarea perioada dementa care ma va tine departe.... Intre timp, am sa iau tot ce am pierdut interesant pe drum, datate corespunzator :).

In seara asta va las cu inorout de la Senior + Ogilvy. In caz ca ati uitat de el. Desi sunt convinsa ca nu. Doar toata lumea a stat calare pe el pana cand s-a terminat promotia Pall Mall. Corect? :D

inorout.jpeg

Campanie: trendy
Client: BAT
Brand: Pall Mall
Agentie: Senior Interactive & Ogilvy Interactive

Teaser de doua luni

Asa cum ne "amenintau" pe la sfarsitul lui martie, "baietii" de la MRM tot lucreaza de zor la un minisite. Dovada:

mrm_microsite.jpeg

Cred ca daca mai lucreaza mult, vom vedea un maxisite! Pentru ca in ultima perioada nu am vazut nimic multe de la ei.


Sa ne bucuram de Orbit...

... sau asa ne incurajeaza Senior Interactive cu noul site Lumea Orbit. Se vrea a fi un site de prezentare, care iti da si cateva articole de studiat si mai mult decat atat, poti sa citesti ultimele noutati de la Orbit plus sa vizualizezi reclamele. No offence guys, but:

(1) site-ul arata de parca ar fi facut acum 20 de ani cel putin. De fapt imi aduce aminte de site-ul Head&Shoulders de acum ceva ani buni, pe care cautam poze frumoase cu shiny happy people ca sa le folosesc ca backgrounduri de ppt. Sau era un background de ppt facut de creatia mea atunci?
(2) nu aduce nici o valoare utilizatorului. Pentru cine l-ati creat? Pentru ca Orbit nu e genul de love brand ca sa imi placa sa vad reclamele sau sa citesc noutati despre produs. E un produs low involvement si site-ul e si mai low involvement.

Picture_1.jpg

Campanie: site de prezentare Orbit
Client: Wrigley
Brand: Orbit
Agentie: Senior Interactive

BTW, pana si site-ul H&S Romania arata mai bine si e mai util :).

MB Dragan imbraca miniPRIX

Parte din campania de lansare miniprix.ro, este si concursul Dress-up, o idee draguta menita sa promoveze site-ul. Si cred ca o face destul de bine. Un joculet simplu te lasa sa imbraci un manechin, avand la dispozitie mai multe variante de hainute. Curatel, desi putin childish (site-ul).
 
Picture_2.jpg

Campanie: site de prezentare miniPRIX/ promotie Dress-up
Client: M-Fashion Com
Brand: miniPRIX
Agentie: MB Dragan